اسم عشقت چیه ؟



نظرات شما عزیزان:

Batgirl
ساعت15:16---30 تير 1392
عزیز دل بابا از اون جایی که خیلی خجسته به نطر میرسی میگم: اون سه چارتا جمله بالا رو داشتم اسکولت میکردم.

بعدشم به قول خودتت هویتم مخفیه!

اصلا واسه چی باید خودمو واسه ی بیکار معرفی کنم؟؟
جواب : کدوم سه تا جمله ؟ خیلی نامردی . من که خودم رو بهت کامل معرفی کردم . اینه رسمش ؟ تو تنت می خواره ؟ اصلا اسم رو عوض می کنم . از این به بعد دکتر هستم .


Batgirl
ساعت3:41---30 تير 1392
امیدوارم واقعا وب خودت بوده باشه چون ضد حال زدم حسابی!
جواب : از تو بی کار تر ندیده بودم . تو چیکار داری مرفه چجوریه . خطای تایپیه دیگه . به علاوه خواننده و شنونده باید عاقل باشه که اینطور که بوش میاد خبری نیست .
باورت نمیشد چجور آدمی باشم ؟
منظورت از این همه فضیلت چی بود ؟
کجام ریا کاره ؟ هر بابام و دیگران بهم گفتند کل سوابقت رو بذارم . منم همشو نذاشتم و بخشی از زندگی نامه ام رو گذاشتم .

حالا تو درباره خودت بگو .


Batgirl
ساعت3:10---30 تير 1392
خب گلم من ترجیح میدم این مکالمه رو تموم کنیم یکم بیکار تر و نزدیک تر از اونچه که فک میکردم هستی!!!


بای
جواب : یعنی چی ؟ از دستم ناراحت شدی ای کار داشتی و لالا و سحری ؟
ببخشیدا منظورت از نزدیکتر چیه ؟ میشه یه ذره واضحتر بگی ؟


Batgirl
ساعت2:14---30 تير 1392
الان کجای من به ادمای مهربون میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظرت من مهربونم؟؟؟؟؟


جواب : همه جات . ذاتا مهربونی حالا کاری ندارم چی خودت رو نشون میدی .


Batgirl
ساعت2:01---30 تير 1392
اسمش مانیه خیلی هم همو دوست داریم بهمم میرسیم تا چش بعضی حسودا دراد ولی موضو اینه که

.

.

.

.

.

.

.هنو پیداش نکردم

الان اینو پرسیدی که ببینی احیانا نیمه کسی نیستی؟؟؟ ارزو بر بیکاران عیب نیس بشین تا بیاد!!!
جواب : میدونی باید به یه روان پزشک .... نه دامپزشک مراجعه کنی . من رو دست میندازی ؟ آره . خواستم ببینم مجردی ! (خخخخخخخخ) . آره . منتظرم فرجی بشه پیدا بشه . خسته شدم از تنهایی . یه زن خوب و خوش اخلاق و مهربون . میگما تو قصد ازدواج نداری ؟ (خخخخخخخخخخخخ)


اجی محدثه
ساعت18:11---29 تير 1392
اول اسمش A امیدوارم بهمون اندازه که من دوستش دارم اونم دوستم داشته باشه
جواب : علی ؟ احمد ؟ امیر ؟ آرمین ؟ آرش ؟ چیه خب . یکم بیشتر بگو . راهنمایی کن .


خانوم گل.سمیرا
ساعت15:15---29 تير 1392
اسمش مهدی هست
جواب : میدونه دوستش داری ؟ خوبه . ایشاا... اگه واقعا عاشق همید ، به هم برسید و خوش بخت بشید . من که خیری ندیدم .


خانوم گل.سمیرا
ساعت15:15---29 تير 1392
اسمش مهدی هست
جواب : میدونه دوستش داری ؟ خوبه . ایشاا... اگه واقعا عاشق همید ، به هم برسید و خوش بخت بشید . من که خیری ندیدم .


شاهین
ساعت13:16---29 تير 1392
اسمش مریمه
جواب : خوش به حالش که پسری که عاشقشه ، اینقدر جربزه داره بگه کیه . چقدر دوسش داری ؟


سپتا
ساعت3:38---29 تير 1392
hanoz nimeye gomshode nadaram


mer30 ke be weam omadi ye webam daram tanze biaye va nazaret ro begi khosh hal misham


http://bia2bekhand.abarblog..ir
جواب : ایشاا... قبل از ترشیدن پیداش کنید . شوخی میکنم به دل نگیرید .
باشه . با کله اومدم .

بعدشم تو چقدر هولی . که قبل از ir ، 2 تا نقطه گذاشتی .


shaghayegh
ساعت1:52---29 تير 1392
مزسی ب وبم سر زدی ممنون
جواب : خواهش میکنم ولی جواب این سوال رو ندادی


آرمیتا
ساعت1:25---29 تير 1392
اول اسمش A سه حرفیه . آخرشم i هست

.

.

.

.

زور نزن Ali
جواب : الآن فکر کردی خیلی با نمکی ؟ یخچال فریزر . یخ زدم خنک . یکی بخاری بیاره برفکام واشه .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392 | 1:54 | نویسنده : Zombie |